Featured seller: KATS Handmade Items

Κυρίες και κύριοι, σήμερα θα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα την Κατερίνα, από το KATS Handmade Items.
Ladies and gentlemen, today we will get to know a bit better Katerina, from KATS Handmade Items.



Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
Το όνομά μου είναι Κατερίνα. Μεγάλωσα και ζω στην Αθήνα. Σπούδασα Διοίκηση Επιχειρήσεων και εργάστηκα μερικά χρόνια πάνω σε αυτόν τον τομέα. Πάντα γυρνούσα σπίτι μου και αναζητούσα να κάνω κάτι το δημιουργικό. Έμαθα βελονάκι σε πολύ μικρή ηλικία (όπως και να πλέκω, να κεντάω, να ράβω, να ανοίγω φύλλο κ.τλ.) και πάντα είχα την τάση να θέλω να μαθαίνω νέα πράγματα. 'Όταν η αδερφή μου γέννησε το πρώτο μου ανιψάκι θέλησα να του φτιάξω ένα ξεχωριστό δώρο και έτσι δημιούργησα έναν δεινόσαυρο φτιαγμένο με βελονάκι και βαμβακερό νήμα. Το δεινοσαυράκι αυτό ήταν και η αρχή του KATS Handmade Items. Αυτά τα μαλακά παιχνίδια που πλέκονται με βελονάκι -ή βελόνες- και κλωστή ονομάζονται amigurumi και είναι μια τέχνη που προέρχεται από την Ιαπωνία.
Tell us a bit about yourself.
My name is Katerina and I live in Athens, Greece. I studied Business Management and Ι have worked on the field for a few years. I was constantly trying to do something more creative on my spare time. I know how to crochet since I was a kid (as well as to knit, embroider, sew, cook etc.) and I' ve always had the urge to learn new things. When my sister gave birth to my first ever nephew I needed to make something special for him and that was a crochet dinosaur aka an amigurumi (the Japanese art of knitting or crocheting small, stuffed yarn creatures). That little dinosaur was the beginning of KATS Handmade Items.  

Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Με εμπνέει το να απολαμβάνω μια ηλιόλουστη μέρα, να κάνω μεγάλες συζητήσεις με φίλους και να ταξιδεύω! Τις ιδέες μου τις αντλώ από τη φύση και από τις ταινίες anime που λατρεύω! 
What inspires you and where do your ideas come from?
I get inspired by sunny days, long conversations with friends and travelling. My ideas come from nature and Japanese anime movies!  



Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;
Το βαμβάκι! Λατρεύω να δουλεύω με το βαμβάκι, είναι καθαρό υλικό, μαλακό και δεν μαδάει! Ανυπομονώ να εμφανιστεί στην ελληνική αγορά και το οργανικό βαμβάκι, είναι το μόνο που θα άλλαζα!  
What are your favorite materials? 
My favorite material is cotton. I love working with cotton. It's clean and soft and it does not shed. I can't wait for organic cotton to enter the Greek market. It's the only thing I would change!  

Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο; 
Γιατί αυτό που θα πάρει θα είναι μοναδικό, φτιαγμένο από κάποιον με αγάπη τόσο για το ίδιο το αντικείμενο όσο και για τη τέχνη που κάνει. Και αυτό είναι κάτι που κάνει το αντικείμενο να ξεχωρίζει.  
Why should somebody buy handmade?
Because of its uniqueness. When something is made with lots of hard work, love and devotion it stands out!  



Εκτός από το να δημιουργείς με τι άλλο ασχολείσαι; 
Μαθαίνω Ιαπωνικά και γυμνάζομαι κάνοντας yoga! Μου αρέσει να συναντάω τις φίλες μου όσο πιο συχνά μπορώ και να απολαμβάνω βόλτες στο κέντρο της Αθήνας ανακαλύπτοντας μικρούς θησαυρούς. Θα με βρεις πάντα μέσα σε μαγαζιά με κλωστές! 
Apart from creating things, what do you do? 
I've taken up Japanese lessons and I do yoga! I like to meet with my friends as often as possible and I also love taking walks in the centre of Athens looking for new things. You will always find me at the yarn shops!  

Πώς προωθείς τη δουλειά σου; 
Χρησιμοποιώ τα social media και κυρίως στο Instagram. Εκεί έχω βρει το κοινό μου!  
How do you promote your work?
Through social media networks. My favorite I have to say is Instagram because there I have found people who truly enjoy my work!  



Μίλησέ μας για το χώρο εργασίας σου.
Εργάζομαι από το σπίτι. Έχω χωρέσει το γραφείο-εργαστήριο-στούντιο σε ένα δωμάτιο. Υπάρχουν φορές που μπορεί να είναι δύσκολο να δουλεύεις από το σπίτι, αλλά δεν θα το άλλαζα με τίποτα! Είμαι πολύ ευτυχισμένη που μπορώ και κάνω αυτό που αγαπάω σε ένα χώρο που μου αρέσει τόσο πολύ!
Tell us about your working space.
I work from home. I've managed to fit my office-studio in one small room. The truth is that sometimes it can be hard working from home, but again I wouldn't change it! I'm very happy that I can do what I love from such a wonderful space.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου εργαλείο;
Το αγαπημένο μου εργαλείο είναι ένα κροσεδάκι! Άμα δεν έχω το συγκεκριμένο δεν μπορώ να πλέξω. Η αλήθεια είναι πως έχω πολλά διαφορετικά αλλά πάντα καταλήγω σε αυτό!
Which is your favorite tool?
My crochet hook! I can't crochet if I don’t have that specific one. The truth is that I have lots and lots of different hooks but I always crochet with the specific one.



Έχεις κάποιον να σε βοηθάει στο κατάστημά σου στο Etsy;
Με το μαγαζί μου με βοηθάει το αγόρι μου! Η φωτογραφία είναι το χειρότερο μου, γι' αυτόν όμως είναι η ειδικότητά του οπότε με συμπληρώνει!
Do you have somebody who helps you with your Etsy shop? 
I get help from my boyfriend. I'm really bad in photography, but for him, it's his profession so let's say that he completes me! 

Αγαπημένα sites/ καταστήματα/ ταινίες/ βιβλία/ μουσική
Πάντα βλέπω τις ίδιες αγαπημένες ταινίες όταν πλέκω... ξανά και ξανά. 'Όταν έχω πολλή δουλειά συνήθως βλέπω τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών -και τις τρεις ταινίες μαζί! Μου αρέσουν πολύ τα anime και οτιδήποτε Ιαπωνικό! Μουσική ακούω ανάλογα με τη διάθεσή μου, το ίδιο ισχύει και με τα βιβλία παρόλο που δεν έχω βρει το χρόνο να διαβάσω κάποιο φέτος. 
My favorite websites/shops/movies/books/music
I always watch the same favorite movies when I crochet... over and over. When I have lots of work my go to movie is 'Lord of the rings', I might watch the whole trilogy in one sitting! I love anime and all things that pop out from Japan! With music, it really depends on the mood. The same goes for books even though I haven't read any this year.

Σε δέκα χρόνια από τώρα…
Δεν έχω ιδέα! Ελπίζω να συνεχίζω να δημιουργώ και να είμαι με τους ανθρώπους που αγαπώ! 
In 10 years time...
I have no idea! I hope that Ι will still be creative and have around me people that I love!


{Βρείτε την Κατερίνα εδώ /Find Katerina here: Etsy, facebook, Instagram}


Σας περιμένω τον επόμενο μήνα με νέα συνέντευξη!
Tune in next month for another interview!
Polina